poniedziałek, 18 marca 2013

Nowy dział na blogu-DIY-kwiatki z materiału

Pomyślałam że na blogu pojawi się nowa zakładka- hand made/DIY
Jakiś czas temu odkryłam że takie rękodzieła sprawiają mi dużo przyjemności
I skończywszy 150h kurs flory styczny i 1 semestr w szkole florystycznej chyba się czegoś nauczyłam.
Tak więc co jakiś czas będę publikować zdjęcia(ciągle przepraszam za jakość) i opis z instrukcją wykonania

Dziś na początek kwiatki z materiału-ja uszyłam je z za małych bluzek!!
mogą posłużyć jako broszka,ozdoba pudełeczka itp.
Robi się je bardzo prosto i szybko










Potrzebne nam będzie:
materiał,igła,nitka,guzik




KROK 1
z materiału wycinamy 5 jednakowych kółek
KROK 2
pojedyncze kółeczko składamy na ćwiartkę i robimy fastrygę na brzegach
 KROK 3
czynność powtarzamy na wszystkich kółeczkach łącząc je razem jedną nitką
KROK 4 następnie wszystkie mocno ściągamy do siebie nitkę zawiązujemy

 KROK 5
Do gotowego kwiatka przyszywamy guzik









6 komentarzy: